niedziela, 28 listopada 2010

Opakowanie na 2 karimaty :)



Dzisiaj miałam wenę, wzięłam kawałek materiału, z którym nie potrafiłam nic zrobić i siadłam przy maszynie. 

Trochę to trwało, ale efekt mnie zadowala :) 

Jedynie zastanawiam się z czego zrobić sznurek lub materiał, żeby ten pakunek ściągnąć u góry.

Na razie wrzuciłam jakąś włóczkę grubszą, ale nie do końca mi to pasuje :)

Najwięcej czasu spędziłam nad tym kółkiem, okazało się że nie mam w domu żadnego cyrkla. Musiałam sobie inaczej poradzić z odrysowaniem wzoru. 

:) a na dole niezbędne mi dzisiaj narzędzia, zabrakło tylko chyba linijki.

10 komentarzy:

  1. świetnie sobie poradziłaś :)
    ja wycinając kółko lub duże koło korzystam z pomocy ... talerza lub nawet duuużej miski :)
    pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  2. @aureliamyszkaszara hmmm ja na okrętkę zrobiłam koło używając linijki, ołówka i długopisu. Linijka ma dziurkę, i tak zrobiłam sobie prowizoryczny cyrkiel, ale chyba trochę przekombinowałam ;) No i oczywiście miałam problem z wszyciem tego kółka, to nie takie proste jak mi się wydawało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci wyszło!
    A co do sznurka - w pasmanteriach sprzedają takie rózne do worków. I bawełniane i sztuczne.Kupowałam do worka na kapcie mojej Ani.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Ata dzięki rozejrzę się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny pokrowiec, będę musiała i ja takie sobie zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Aneladgam wreszcie zrobiłam z tymi karimatami porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aneto!
    W pasmanteriach są różne sznurki , sama kupiłam bardzo mocny do worka , który szyłam z ortalionu.
    B.ładny materiał w grochy , wczoraj byłam na zakupach chciałam kupić ładny kreton lub inną bawełnę , ale wszystkie materiały mają takie niewydarzone wzory i kolory .
    Gdy obszywałam wałek na tapczan , odrysowywałam kółka w/g talerzyków , ale szukanie odpowiedniej wielkości talerzyka było trochę czasochłonne zaraz potem kupiłam sobie porządny cyrkiel .
    Pozdrawiam Yrsa

    OdpowiedzUsuń
  8. @Yrsa mnie musi znowu ochota na szycie najść :) i po sznurek muszę polecieć. Materiał pochodzi z Ikei, jak kupowałam kiedyś tam hurtem i nie potrafiłam wyjść :)
    Teraz marzy mi się czapka na zimę z podszyciem ze sztucznego futerka. Może złapię tą wenę kiedyś znowu i zacznę szaleć :)
    Co do materiałów czasem wpadam i oglądam w sklepach, ale jakoś nic mnie nie zachwyciło - a jak zachwyca coś to od razu cena powala na kolana;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow~! Gratuluję, ja jestem noga do szycia, choć bardzo chciałabym się nauczyć. A poza tym świetny materiały - taki pokrowiec do super gadżet. Aż miło nięść karimatę :)

    OdpowiedzUsuń