środa, 12 maja 2010

Wreszcie kupiłam jakąś tkaninę :)

I strasznie się z tego powodu cieszę. Będę mogła zacząć pierwsze próby :) 

A kupiłam takie materiały śliczne :)

Jeszcze nie wiem co z tego będzie o ile cokolwiek z tego będzie :) ale marzy mi się ładna torba z pomarańczowego i niebieskiego, a czarny materiał chciałabym przeznaczyć na uszycie takich małych narzut do siedzenia na stołki kuchenne, ale zobaczymy :)

Ten pomarańczowy jest dużo ładniejszy niż na zdjęciu :) niepotrzebnie poukrywałam ptaszki :)

A praca nad dziewczynkami zbliża się ku końcowi wreszcie i myślę co z nimi zrobić :) i w co i gdzie je oprawić i gdzie to kupić :) może któraś coś doradzi?

2 komentarze:

  1. Piękne materiałki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Peninia mam nadzieję, że moje prace też będą piękne tak jak Twoje:)

    OdpowiedzUsuń